Tisdag

Vädret är helt underbart och man blir så glad och lycklig..
Vädret får mig nästan sugen på att bada, men i vattnet är det fortfarande - grader(?)
Vore mäktigt att ha badat den sjunde april, och en rolig grej, men mina vänner är så tråkiga och jag har inte lust att bada ensam, haha!
Inatt har storasyster sovit hos mig, vi skulle åkt till skövde idag men allt blev så stressigt och så somnade vi inte förens vid halv tre igår.. så att gå upp klockan åtta för att shoppa kändes inte så roligt, vi tar shoppingrundan på torsdag istället.
Vi ska väl ta tag i livet och göra oss iordning strax, ska nämnligen ner till stan och äta frukost.
Efter frukosten blir det väl bara chill tills hon börjar jobba.. då ska jag gå upp till kekke för vi ska tydligen iväg och spela brännboll senare, haha jag har inte spelat brännboll på år och dar, det kan bli intressant!

Ne nu ska vi klä på oss och sätta håret i en knut, mer iordning än så orkar vi inte göra oss nu!

Och ut i solen med er, passa på att glassa i solen medans den är framme!

Love Johanna!



Underbar sommarbild, dock ingen aning om vilka som är på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0