Tisdag kväll

Ett snabbt inlägg om hur dagen har varit innan jag går och nanar med min älskling, som förövrigt är en riktig tråkmåns som bara vill sova hela tiden, dock är han ju så söt när han sover :)!

Idag har jag varit med Mari en stund, chilla på hennes balle och solen bara brännde, underbart!
Vid tre tiden gick jag upp till kekke och så åkte vi till Simon, där resten av gänget höll hus..
Killarna spelade brännboll och fotboll och vi tjejer fick kolla på och hålla poäng ställningen, det är snällt, haha!
Efter killarna hade lekt av sig lite, (och dessutom tagit sönder ett staket och ett par brillor) bestämmde vi oss för att grilla hemma hos kekke runt sju..
Så medans kekke fixade iordning lite hemma så smet jag iväg till Emmeli en stund och pratade lite skit med henne..
Runt sju åkte vi och hämtade Kalle och Linnea, och så köpte vi mat och åkte till kekke och grilla.
Vid halv tio drog sig alla hemmåt och jag och kekke åkte hem till mig..

Ojoj, skulle skriva lite, haha.
Jaja, nu har min bebis redan somnat, jag får smita ner :)

Pussochnatti
Love Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0