Tisdag

Blev ingen skola för mig idag, var helt slut när jag vaknade klockan halv sju i morses och hade en sån fruktansvärd huvudvärk, så jag gick upp och tog en treo, sen somnade jag på fem minuter och sov ända till klockan halv elva, det behövdes kan jag lova, jag är fortfarande helt slut i kroppen och huvudet.
Idag har jag inte gjort alls mycket som ni kanske förstår, jag var tvungen att städa lite då vi får besök ikväll av en kompis till mamma som ska bo hos oss tis-fre pga en kurs hon ska gå här i mariestad, så då ville jag ha lite ordning kände jag.
Efter att jag hade städat en stund kom mamma och hämtade mig och vi åkte ut och övningskörde en rätt bra sväng idag, och det gick super, jag är riktigt nöjd idag faktiskt!

Nu har jag krypit ner i sängen igen, som sagt helt jävla död idag,
Mamma ska snart åka och köpa pizza och sen kommer älskling hit snart, två goa grejer på en gång, mums :)
Älsklingen stannar över natten, vilket är det bästa jag vet, jag är så fruktansvärt kär i min pojk!

Nu ska jag kolla vänner innan plutten kommer, han är nämnligen inte så förtjust i det, så jag får passa på nu innan, haha!

Love Johanna!


Mums


Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0