Tisdag

Jag har världens finaste pojkvän.

Finns ingen finare än min Emil.
Han är det underbaraste jag vet, den goaste jag känner.
Han betyder så otroligt mycket för mig och jag älskar honom mer än någon annan!

________________________________________________________________________

Min dag idag har inte varit intressant alls,
Vaknade runt halv sju någon gång och låg kvar en stund innan jag orkade släpa min trötta kropp till duschen för att piggna till lite, efter duschen satte jag mig framför tvn en stund så håret skulle torka, (det blir så jävla slitet av hårtorken) men det tog sån tid så jag fick torka det lite iallafall innan jag plattade och sminkade mig för att åka till skolan.
Och ja, vad ska man säga om att vara tillbaka i skolan, inget vidare enligt mig, jag hade gärna haft långa sovmorgonar en vecka till, eller två? usch skolan är inget jag längtar efter just nu alltså, skoltrött som en get är jag!
Men man måste ju, tyvärr, hade gärna nationellt engelska också, första dagen efter lovet, underbart, eller inte!
Imorgon därimot är det inte vanlig skoldag.. utan vi ska gå och kolla på treornas projectarbete, kan nog bli roligt!

Nu ligger jag bara här och slöar, när jag egentligen borde göra annat, som att städa lite, och ta ut vovven på en promenad, men det får vänta några minuter, jag orkar inte just precis nu!
Ikväll blir det iallafall en promenad med Linnea, skönt att röra på sig samtidigt som man kan prata lite skit, inga fel alls!
Får se om min bebis kommer hit och sover inatt med, mysmys!
________________
 Love Johanna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0