Söndag

Gårdagen startade riktigt segt men blev senare en helt klart lyckad kväll!
Jag var hos mari och åt middag först, gärna någon nyttig men riktigt god efterrätt också, mums..Och efter maten gick vi in och la oss i sängen och glodde på sandor/ida, jag höll på att somna ett antal gånger, men vid sex tog jag tag i mitt liv och började göra mig iordning..
När jag var klar gick jag upp till kekke för vi skulle vidare till Antons gårdshus där det var party för Victor som fyller 18 på måndag.. grattis till honom.
Kvällen började segt och jag var nykter.. men allt eftersom hade jag druckit lite jag med, (måttligt) så när en del tröttna kom vi andra igång, haha!

Nu sitter jag här ensam och väntar på att kekke ska bli klar med sin jädra bil så vi kan gå bort till Linnea och Kalle..
Hörs ikväll!

Love Johanna!
v.
 
 
GE MIG SOMMAR, TACK!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mellgren

Fan i helvete va brun du var då! :O

Jävligt fin är du med vettu hoppas jag! <'3

2009-04-13 @ 00:10:32
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naw söt du är alexandra :)

du om någon är fin (L)

2009-04-13 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0