Scrubs

Kvällen har spenderats med Jenny, kikade på vänner innan vi bestämmde oss för att ta en långpromenad,
vi var ute och gick i hela två timmar, det är så otroligt skönt ute, visst blåser det lite och då blir det ju lite kallare, men ändå riktigt skönt väder, man blir så himmla mycket gladare när det börjar bli vår :).
Vi hade med oss min vovve så vi gick ner till bäcken så han fick bada lite, han är helt galen i vatten min lille tok, han kasta sig i vattnet och simmade en stund, sen började han gnälla, det var väl kanske inte så varmt i vattnet, så då gick vi hemmåt.
Nu ligger jag och kollar på Scrubs, ska sova om en liten stund, är faktiskt riktigt trött och seg idag.
Ska kolla klart på avsnittet sen ska jag nana!

Ha det bra!
Love Johanna!

*******************************************************

Älskling,
Du betyder allt för mig, det finns ingen annan än dig, du är mitt allt.
Du är så fin, du är den finaste människa jag känner, jag är helt galen i dig.
Jag vill bara att du ska veta att jag aldrig vill vara utan dig, jag mår så otroligt bra ihop med dig,
att vakna bredvid dig är det underbaraste jag vet.
Jag älskar dig hjärtat!
 
alltid du och jag gubben v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0