Onsdagkväll

Nu har jag inte varit ute och gått, jag är lat idag, sängen kändes mycket bekvämare just nu..
Har legat och glott tv och myst med min älskling (vovven den här gången) min andra älskling ska tyvärr inte sova här inatt, jag får väl försöka överleva ändå.
Imorgon ska jag försöka pallra mig iväg till gymmet, måste komma igång igen, vilket inte är svårt bara man får tummen ur och går dit, träna är ju helt underbart skönt.
Från det ena till det andra är helgen planerad också, fredag är det grillchill, alkohol och underbara vänner som gäller, och på lördag ska jag nea kalle kekke och alexandra (?) åka till skövde, var något speciellt där, rea och uppträdanden och grejer.. kan nog blir trevligt, sällskapet är ju underbart iallafall :)

Nu ska jag duscha och lägga mig, har nationellt prov i matte imorgon, så jag behöver min sömn inatt!
Ha det bäst!
Love Johanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0