Onsdag

Det är första april idag, och jag har lurats :D
Haha det är så fruktansvärt roligt när alla går på det med, till och med mina närmaste, sopor!

Jag försov mig i morses, vaknade inte förens elva, hejja mig!
När jag väl hade vaknat låg jag och kollade bolibompa en stund, är det inte bäst eller (?)
Vid två åkte jag ner till stan, skulle prata "lite" med kekke innan träningen, vilket slutade med att jag gick till gymet vid halv fem, blev lite mer än "lite" om man säger så!
Jag var klar på gymet runt sex, då gick jag direkt till suncity och solade, snyggt när man får lite färg!
Tog bussen hem vid sju och sen gick jag upp en sväng till Jimmy för att prata med Jenny.
Och nu sitter jag här, blir duschen nu strax..

Love Johanna!

Dina andetag så djupa, får mig att lugnt ligga still bredvid dig,
allt jag önskar är att alltid få vakna bredvid dig,
det lugn du ger mig kan ingen annan skapa,
den kärlek jag känner för dig har jag aldrig kännt förr,
du är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0