Onsdag

Vaknade upp med älsklingen bredvid mig i morses,
gick upp och duschade och fick till och med i mig lite frukost idag, vilket nästan aldrig händer, tyvärr.
Åkte till skolan vid nio, hade möte direkt då och sen hade jag bara två lektioner till, så min skoldag var helt okej.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig, skulle nämnligen ut och övningsköra idag igen, körde nästan en hel timma idag och det gick kanon, riktigt roligt, mamma kommer aldrig få köra sen, haha.
Väl hemma sen gick jag och la mig en stund, tänkte bara ligga och glo på tv men jag slocknade direkt, huvudvärken är förjävlig just nu, jag har tyvärr migrän och nu var det längesen jag hade en period med huvudvärk konstant, men nu verkar den helvetes perioden komma tillbaka vilket är fruktansvärt jobbigt, men jag får väl stå ut.
Nu är jag iallafall lite piggare och huvudvärken verkar ha gett sig, skönt!
Jag ska nog ta med vovven ut och gå en promenad sen, kan behöva få lite luft och rensa huvudet.

Ne nu ska jag kolla room service och dricka tee,
Hörs kanske lite senare om jag orkar, ha det bäst!

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0