Onsdag

Dagen började med frukost i skolan, hann att slänga i mig en macka innan vi skulle iväg och lyssna på föreläsningen om för tidigt födda barn, riktigt intressant men lite otäckt hur extremt för tidigt barn kan bli födda, och hur otroligt små dom är när dom kommer ut, efter den föreläsningen skulle vi på en om hjälp mot drogmissbruk, men vi missade tyvärr den pga att tiden inte räckte till, så vid tio gick vi på nästa som handlade om en fotbollscup, och när den var slut gick vi på den sista som handlade om ledarskap och hur man måste anpassa sig när man har hand om sånna som har koncentrationssvårigheter eller liknande, också intressant.
Och efter den som slutade runt halv tolv slutade jag så då kom mamma och hämtade mig.
Efter skolan så åkte jag och mamma till skövde, behövde skor så fick bli en snabb tripp innan mamma började jobba,
hittade faktiskt allt jag ville ha förvånansvärt fort idag, fyra par skor fick jag med mig från skövde och det kändes riktigt gött att allt jag ville ha fanns..har ju som sagt ingen kamera så ni får tyvärr inte se dom idag, kanske kan fixa en bild tills imorgon.
Efter att vi hade varit och handlat åkte vi till billingen så jag skulle få övningsköra, (har "aldrig" kört förut så kändes säkrast att börja på en stor parkering där jag inte kunde köra på någon, haha) men det gick faktiskt riktigt bra, till en början kändes det skitbra men sen fick jag en mellan period där jag bara blev stressad och ingenting funkade, men sen gick det faktiskt galant och jag var riktigt nöjd när jag bytte plats med mamma igen, haha!
Väl hemma i stan igen hämtade vi upp Jenny på stan och åkte hem till mig, satt i solen lite och nu sitter stollen och rensar mina byrålådor, ja hon är rolig den där!

Ikväll kommer älskling hit och sover, underbart, jag saknar honom hela tiden för tusan!!!

Nu ska jag gå en sväng, kanske skriver lite senare sen,
Pusspåer

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0