Onsdag

Vaknade med babe runt halv tio första gången, då kalle ringer och väcker oss, men vi somnade om direkt efter.
Vaknade sedan runt tolv, då ringde jag och väckte marre som var helt sjukt trött, undra vad hon gjorde igårkväll (?)
Vid ett åkte kekke hem och då började jag göra mig iordning lite, var klar vid två och då åkte jag och mamma och hämtade marre, sen sjutsa mamma ner oss till busstation och därifrån tog vi bussen till skövde.
Blev lite snabb shopping, efter ca en timme hade jag handlat på mig två linnen, ett par jeansleggings, en sjal, en tshirt och ett par brills, nöjd faktiskt!
Nu sitter jag och lyssnar musik hos marre, ska väl hem om en stund..
Ikväll blir det nog lugnt med nea och dom :)

Och i helgen blir det party för hela slanten, vi gillart!





Jag bjuder på'n!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0