Måndagkväll

Nu är det fem timmar tills jag ska gå upp och fixa iordning mig för tre timmars bilresa, men det är så värt det!
Jag ska dock köra en bit också så sömnen är ännu viktigare nu, skoj för mig som aldrig kommer i säng i tid.
Vi ska bo i en lägenhet i Ullared, och efter shoppingen ska vi åka till falkenberg och bada i havet, bada för första gången i år, det är nog ruskigt kallt men jag ska ta mig fasen i, två dagar ensam med mamma, shopping mys i lägenheten och god mat, kan det bli mycket bättre?!
Nu har jag ju dock ingen dator med antar jag, om jag inte hittar mitt trådlösa bredband, vi får nog ta och leta fram det, annars bloggar jag igen på onsdag.

Ha det bäst!
Love Johanna!




Det finns ingen som dig,
du gör mig hel,
du får mig att känna mig omtyckt och älskad,
jag är så otroligt lycklig med dig,
känslan av att ha dig vid min sida är obeskrivligt underbar,
jag är så otroligt kär i dig, det kan ingen ändra på,
jag älskar dig av hela mitt hjärta, älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0