Måndag

Blev inget hassle igår,
Kekke ringde och frågade om jag ville följa med "gänget" och grilla istället, och det ville jag..
Mamma skjutsade ner mig Kekke, Alexandra och Evelina, väl nere på ekudden där grillningen skulle hålla hus så stod vi där i ca två min, vi insåg att vi skulle blåsa bort om vi gick en meter närmare vattnet..
Så vi började gå upp mot bäcken, då kom Karin och Pillan åkande och vi hoppade in i bilen, hoppade ur vid bäcken men insåg ungefär lika snabbt där att det var helt omöjligt att försöka grilla där..
Så vi hoppade in i bilen igen och åkte mot Kalles gårdshus, där blåste det inte iaf, dock fick vi inte grilla där så Carlarsson började steka korv till alla som skulle ha, mästerkocken(?) njaeee, haha!
Riktig mysig kväll med alla, jag vet inte om jag vågar räkna upp alla, ifall att jag skulle glömma ngn, men jag kan försöka, Simon, Alexandra, Adis, Evelina, Wikman, Amanda, Pillan, Karin, Kritan, Kalle, Linnea, Stefan, Anton, Anton, Emilia, Carlarsson, Emil, jag och Kekke, jag tror det var alla :P haha!
När alla började bli trötta/berusade (?) haha så började alla åka longboard där inne, oklart men jävligt roligt!

Runt elva tog jag Kekke Anton och Emilia och packade ihop våra grejer och började gå hemmåt,
Grisen sov hos mig inatt , mys!

Morfar fyller år idag, så nu ska jag gå ut på altanen och äta bakelse i detta superduper underbara väder!

Love Johanna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0