Måndag

Ännu en skoldag avklarad, och nästan en hel måndag, skönt det!
Vaknade hos älsklingen i morses, och jag hade sovmorgon så jag stannade kvar när han åkte iväg till skolan, jag gick upp vid åtta och gjorde mig iordning sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till skolan.
Idag var det en kort och skön skoldag så jag slutade redan vid ett, skulle med emil hem och naturligtvis slutade han inte förens vid halv tre så jag fick sitta i skolan och dega i en och en halvtimme.
När han hade slutat åkte vi och köpte mat och åt på deras altan i solen, helt sjukt varmt har det varit idag, och det är inga fel.
När vi hade ätit gick vi upp och la oss och myste en stund, jätte trötta båda två, haha.
Runt fem kom Linus och va med oss en stund, sen åkte jag och Linus en sväng innan han skulle iväg till falköping och kolla fotboll, så han skjutsade hem mig runt sex någon gång.
Sitter nu ensam för första gången sen i fredags, inte roligt alls, men emil skulle komma hit en sväng efter sin träning, jag måste ju nämnligen klara mig utan honom i två dagar nu, jag och mamma ska åka till ullared imorgon och sova där en natt, kommer bli kanon men jag kommer längta ihjäl mig efter min bebis!

Ne nu ska jag kolla på simpsons en stund.

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0