Måndag

Jag har inte dött, jag är bara allmänt trälig just nu!

Helgen har varit kanon, i fredags så var jag med Veronica Liza och Penny som sagt, riktigt trevligt!
Lördagen spenderades med sköning gänget, bilåkande och allmänt skön stämning, (för det mesta), kvällen slutade runt tolv, då åkte jag och babe till honom och kollade på tv en stund innan vi somnade.
Söndagen spenderades också med sköning gänget, va hos mig och kollade wipeout och käkade pizza, älskling sov hos mig också, trevligt slut på en trevlig helg :)

Idag har jag varit i skolan och sen övningskört, jag är en jävel på de där i mellanåt, haha!
Ne nu ska jag äta lite sallad och kolla tv, ska ut och gå med Linnea och vovvarna runt sex sen, kan behövas prata lite känner jag!

Jag skriver mer efter promenaden, och vem vet, jag kanske hinner köra lite till innan mamma ska iväg för att jobba natt, haha!
Ha det bäst!

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0