Måndag

Ännu en ledig vår dag som har varit helt underbar!
Vaknade upp hos älskling vid elva, och som vanligt har han bråttom ut i garaget för att pilla på bilen, men idag följde jag faktiskt med ut och hjälpte till lite, putsa fönster och lite sånt..
Vid halv fem åkte kekke till gymmet och då passade jag på att hälsa på mari och bea en sväng..
Men när kekke hade gymmat klart vid sex så gick jag med han hem igen..
Och självklart var han tvungen att kika ut i garaget lite innan han kunde gå in och duscha,haha han är så söt min bebis!
När han hade duschat så åt vi lite innan vi åkte och hämtade Kalle och Linnea och Anton..
Tjockisarna var hungriga så vi fick ta en sväng förbi donken innan vi åkte till Anton för att vänta på att Emilia skulle komma, och när hon hade kommit åkte vi förbi stan och hämtade Linder..
Det var egentligen meningen att vi skulle spendera kvällen på ekudden, men det blev bara en snabb sväng, stenkastning är tydligen något som är fruktansvärt roligt, iofs hade vi bara töntar med oss men(?) haha
Innan hemfärd tog vi en sväng förbi bistro, och nu väl hemma så fastnade jag vid datorn, vilket inte är ovanligt!

Ska glo lite på tv innan jag går och lägger mig, får bli en rätt så tidig kväll så jag orkar gå upp till skolan imorgon..

Hoppas ni har haft ett trevlig lov, det har jag iallafall haft! :)

Love Johanna!


Jag älskar dig så otroligt mycket, du är det finaste jag har!
vvvvvvvv.

Kommentarer
Postat av: Petra

Fina ni är johanna :)

2009-04-14 @ 19:53:15
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack sötpetra :)

2009-04-14 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0