Lördag

Gårdagen blev riktigt lyckad, lite oklar bara men det blir det mesta när jag och mari kommer igång.
Började med grill hos mig med hela goa gänget, man kan inget annat än gilla underbaringarna!
Kvällen slutade hos hult för att mari skulle diskutera något med sjögren, ingen skräll där inte.
Väl hemma i maris säng hade klockan sprungit iväg till nio på morgonen, 26 timmar hade jag varit vaken då, så sömnen underbar.
Vaknade två timmar senare och var helt död och bakfyllan hade börjat smyga sig på, men det är sånt man får ta, hoppade in i duschen och gick ut och satte oss i solen, satt väl där en halvtimme sen gick jag vidare till min emil.
Nu är jag dock tillbaka hos mari, sitter ute på hennes balle och lyssnar musik och har det allmänt skönt, och emil är iväg och festar, ska dit inatt och sova, när nu han kommer hem.
Vädret är ju helt underbart, det gillar vi!

Love Johanna!


älsklingsmarrebarrekuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0