Lördag

Då har redan halva helgen gått och jag har knappt hunnit blinka..
Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt, tog en glass i hamnen med syster innan vi gick till stan för att möta Veronica.
Jag och Veronica åkte hem till mig för att hämta grejer och så och sen kom Simon och hämtade oss i snyggcabben, rätt kallt att åka nercabbat men det var det värt, han skjutsade oss vidare till Penny efter en stunds åkande..
Väl hos Penny hade hon och Liza lagat tacopaj, satt och åt och myste, blev en hel del flabb, sköna brudar!
Sen fick vi för oss att åka ut till ullervad en stund, där daniel och grabbarna satt och myste framför brasan.
Vid halv tolv kom älskling och hämtade mig, och vi åkte hem och sov.

Idag vaknade vi vid tio, hoppade in i duschen och gjorde oss iordning för att åka till biltema i skövde och köpa grejer till Kekkes bil, så han är ute och grejar med den lite nu.
Senare sen ska vi nog vara med simon och gänget.. blir nog trevligt :)!

Hörs senare ikväll!

Love Johanna!




Kommentarer
Postat av: emilia

Det där linnet är så otroligt sött! vart har du köpt det? :)

2009-04-19 @ 15:41:04
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Linnet är köpt på HM :)..

2009-04-20 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0