Godnatt! :)

Nu har jag tagit en långdusch och ska strax gosa ner mig i sängen och kollar på vänner, tyvärr utan älskling :(
Han kände sig inte bra och jag har ingen lust att bli sjuk, igen!
Imorgon är det som sagt treornas projectarbete som gäller i skolan, inga andra lektioner vilket betyder att vi slutar klockan tolv imorgon, helt underbart, dock ska jag iväg på möte så jag är väl inte ifrån skolan förens vid ett, men det är enda bättre än halv tre!
Jag har även beställt ett par bruna linser som jag fick idag.. jag har ju ingen kamera nu så jag kan ju inte lägga in nya bilder, (vilket suger ännu mer nu när våren är här och man är ute i princip hela tiden) men några bilder på nya ögonfärgen har jag lyckats få med mobilen, så jag tänkte att ni skulle få se och säga vad ni tyckte om dom! :)

 




Sängen ser fruktansvärt skön ut nu, så nu ska jag krypa ner och njuta av ett vänner avsnitt innan jag somnar!
Ha det bra! :)


Love Johanna!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Jätte fint gumman, ser supersött ut :)

2009-04-15 @ 11:40:51
Postat av: Johanna

Tack hjärtat :).. du ser alltid supersöt ut :D

2009-04-15 @ 12:03:23
Postat av: Alexandra Mellgren

Fyfan va fin du är! Gieff me bruna linser så får man bara hoppas att man blir lika fin som du! :o <'3

2009-04-15 @ 13:01:18
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw, Vad söt du är Alexandra :).. du är fin om någon gumman <3

2009-04-15 @ 16:47:37
Postat av: Petra

Redan sagt det en gång men säger det igen, du är sjukt fin och passa ritkigt bra i bruna linser :D <3

2009-04-15 @ 22:10:14
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: emilia

super sött, du passar verkligen i det! :)

2009-04-18 @ 15:55:52
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0